Frakt og levering

FRAKT OG LEVERING

Vi leverer til hele Norge med unntak av Svalbard og Jan Mayen, og fraktgebyret er satt av Posten. Fraktfritt for kjøp over 1500 kr, og vi velger da den fraktmetoden som er best for din  bestilling. Når du legger inn en bestilling på gusto.no vil du motta en ordrebekreftelse på mail. Ordren din vil vanligvis bli behandlet samme dag eller dagen etter, avhengig av når på dagen varene ble bestilt. Varene blir pakket og sendt hver dag med unntak av lørdag og søndag. Bestillinger gjort i helgen vil da bli behandlet førstkommende mandag. Hvis du ikke har mottatt en ordrebekreftelse på mail fra oss har ikke bestillingen gått igjennom. Vi tilbyr flere fraktalternativer så du kan velge den metoden som passer best for deg.  Se under for mer informasjon om de forskjellige fraktalternativene vi tilbyr.


Pakke i postkassen 

Pakken leveres hjem til deg, i din postkasse. Pakken har IKKE sporing. Dersom pakken ikke får plass i din postkasse vil den bli sendt til nærmeste postkontor/ post i butikk. Du vil da motta hentelapp i posten.


Hente i butikk 

Du har muligheten til å komme å hente i vår butikk på Fornebu S. Dette er gratis, og du vil motta en mail fra oss når varene er ankommet butikken. 


Klimanøytral servicepakke

Med Postens klimanøytrale servicepakke vil pakken bli sendt til ditt nærmeste postkontor/ post i butikk. Du vil bli varslet på mail/sms når pakken er kommet til utleveringsstedet.